środa, 30 grudnia 2015

Książki, serie i trylogie które mam zamiar przeczytać w roku 2016. Ponad 50 pozycji, które chcę przeczytać.

Zazwyczaj witając nowy rok wymyślamy jakieś postanowienia. Ja postanowiłam trochę zmodyfikować ten popularny zwyczaj i zamiast listy postanowień zrobić listę książek, które zamierzam przeczytać w roku 2016! Czyż to nie jest świetny pomysł drogie mole książkowe?


 1. Kochani dlaczego się poddaliście? - Ava Dellaria





3. Pamiętniki Wampirów - E.J Smith



4. W śnieżną noc - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson



5. Girl Online/Girl Online w trasie - Sugg Zoe 



6. Graficzna podróż - Sheeran Ed


7. Podaruj mi miłość - opowiadania zbiorowe



8. Ten jeden dzień/Ten jeden rok - Gayle Forman



9. Ostatnia piosenka - Sparks Nicholas

10. After (seria) - Todd Anna\



11. Humans of New York. Ludzie Nowego Jorku - Stanton Brandon


12. Byłam tu - Forman Gayle



13. Posłaniec - Markus Zusak




14. Więzień labiryntu (trylogia) - Dashner James


15. Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym) - Crutchley Lee




16. Szeptem (seria) - Fitzpatrick Becca


17. Czerwona królowa - Aveyard Victoria E.





18. Will Grayson, Will Grayson - John Green




19. Delirium (trylogia) - Olivier Lauren




20. Kwiaty na poddaszu (seria) - V.C Andrews





21.  Przypadki Callie i Kaydena/Ocalenie Callie i Kaydena - Jessica Sorensen





22. Powód by oddychać (seria) - Rebecca Donovan



23. Dary anioła (seria) - Clare Cassandra


24. Plaga samobójców - Suzanne Young



25. Nieprzekraczalna granica (seria) - Colleen Hoover





26. Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz. - Michelle Falkoff




27. Wszystkie jasne miejsca - Jennifer Niven




28. Player one - Ernest Cline




29. Igrzyska Śmierci (trylogia) - Suzanne Collins


30. Mały książę - Antoine de Saint-Exupery




31. Każdego dnia - David Levithan



32. Pewnego dnia - David Levithan


33. Wichrowe wzgórza (seria) - Emily Bronte




34. Elonora&Park - Rainbow Rowell



35. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephenie Perkins



36. Prawie jak gwiazda rocka - Matthew Quick



37. Co jeśli... - Rebecca Donovan



38. Cud chłopak - R.J. Palacio



39. Althea&Oliver - Cristina Moracho



40. Czerwona królowa - Victoria Aveyrad



41. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson



42. Utrata - Rachel Van Dyken







43. 7 razy dziś - Lauren Oliver



44. Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick








45. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick



46. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr


47. Człowiek o 24 twarzach - Daniel Keyes



48. Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling


49. Tajemnica/Przemiana/Zemsta - Maria Dyer



50. Chłopiec w pasiastej piżamie - John Boyle




To wszystkie tytuły jakie postanowiłam przeczytać w roku 2016 choć pewnie kilka jeszcze dojdzie do tej listy. Jak już wiecie trzy książki z powyższych mam na swojej półce -klik. A wy robicie takie listy? Macie jakieś plany czytelnicze na nadchodzący rok?

11 komentarzy:

  1. No to masz duuuuże plany. Niektóre z tych książek widzę po raz pierwszy, a inne już czytałam. Myślę, że spodoba Ci się Czerwona królowa bo ja się w niej zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany i wymagające zarazem. Życzę powodzenia i wytrwania w postanowieniu! :D
    Pozdrawiam! (u nas też podsumowanie i zapowiedzi juz niedługo)
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, mam plany - w styczniu podzielę się nimi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co zaplanowałaś ja przeczytałam tylko 3 (wybacz mi leonardzie, igrzyska śmierci i podaruj mi miłość), a wiele propozycji bardzo mnie zaciekawiło. Ja mam dużo w planie, może też coś u mnie wstawię...
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Chłopca w pasiastej piżamie" czytałam na początku 2015r. - zwykle nie wzruszam się przy książkach, ale ta historia sprawiła, że płakałam nad losami głównego bohatera. "Światło, którego nie widać" również jest świetną książką - polecam serdecznie ^^ Widzę też u Ciebie sporo książek, które sama chciałabym przeczytać.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam niektóre pozycje z Twojej listy. Seria ''Dary Anioła'' jest cudowna, jednak na 4 części możesz się odrobinę zawieść. Właśnie ją przeczytałam i stanęłam w kupowaniu dalej :/
    Co do autobiografii Eda Sheerana - książka CU-DO-WNA! Mam ją, stoi u mnie na komodzie niczym rzecz święta, jestem jego wielką fanką ^^ Książki GIRL ONLINE też są bardzo przyjemne, lekkie i zrozumiałe, przez co nie trzeba wysilać zanadto mózgownicy :p

    Mam bloga, na którym piszę opowiadanie. Widzę, że lubisz czytać, więc może Cię zachęci: uczuleniowiecaki.blogspot.com

    Super blog i cudny wygląd! Życzę sukcesów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam niektóre pozycje z Twojej listy. Seria ''Dary Anioła'' jest cudowna, jednak na 4 części możesz się odrobinę zawieść. Właśnie ją przeczytałam i stanęłam w kupowaniu dalej :/
    Co do autobiografii Eda Sheerana - książka CU-DO-WNA! Mam ją, stoi u mnie na komodzie niczym rzecz święta, jestem jego wielką fanką ^^ Książki GIRL ONLINE też są bardzo przyjemne, lekkie i zrozumiałe, przez co nie trzeba wysilać zanadto mózgownicy :p

    Mam bloga, na którym piszę opowiadanie. Widzę, że lubisz czytać, więc może Cię zachęci: uczuleniowiecaki.blogspot.com

    Super blog i cudny wygląd! Życzę sukcesów ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie raczej wszystko wychodzi spontanicznie, chociaż najczęściej robię sobie wypożyczalnie u koleżanki, jako że mamy bardzo podobne gusta to często mi poleca coś co ma na półce, a później pożycza mi to co już przeczytała. W tej chwili skończyłam czytać 1 część Wiedźmina i muszę przyznać, że autor zapracował na to, że go tak wszyscy wychwalają.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Chciałabym ci szczególnie pogratulować wyboru : Pamiętniki Wampirów - E.J Smith
    Uwierz mi te książki bardzo wciągają. Jest to już coś innego niż Zmierzch . I jeśli oglądasz TVD to na pewno spodoba ci się ta seria. Warto przeczytać.
    Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling
    To też czytałam. Bardzo fajna książka i szybko się ją czyta. Ale z tego co pamiętam jest jeszcze jedna książka tego samego autora.
    Kwiaty na poddaszu (seria) - V.C Andrews
    Też bardzo ciekawe wracałam kilkakrotnie do tych książek. Mam nadzieję że uda ci się przeczytać wszystkie 50 książek :)
    Tak poza tym wpadałam na twojego bloga ponieważ zobaczyłam twój komentarz i wzmiankę o TVD.
    Jeśli miała byś ochotę lub nudziłabyś się to zapraszam na mojego bloga o TVD i TO :)
    http://duszecienibloodmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o książkę "plaga samobójców" to przed pierwszą częścią jest jeszcze część 0 i 0.5,zacznij od nich bo ja popełniłam błąd zaczynając od pierwszej części i drugiej,a dopiero teraz czytam 0 i 0.5

    OdpowiedzUsuń